söndag 6 mars 2011

Byggare Nisse
Jag har alltid gillat att snickra.






När jag fick en stege också, så kunde jag nå upp och fixa det mesta. I mormors syrum finns det alltid något som behöver spikas upp eller lagas.






TITTA!!!!! Fint va?


 Jag har spikat upp en hängare så hon kan hänga upp det hon syr.

Idag behövde hon hjälp igen.








 Jag har det mesta i mina verktygslådor, men fattas jag något så brukar jag hitta det i morfars snickarrum.





 


Jag behövde en kofot så jag kunde fixa till ett skåp.



Kan jag klara det? Klart jag kan!

Nu var allt fixat. Då ger jag mig av hem igen.

3 kommentarer:

  1. Det måste ha varit ett akutjobb eftersom detta var en söndag men Rasmus är alltid beredd på att rycka ut.

    SvaraRadera
  2. Det måste ha varit ett akutjobb eftersom det var söndag, men Rasmus är alltid beredd på att rycka ut.

    SvaraRadera
  3. Vi har en massa bygg projekt som vi behöver hjälp med så packa dina verktyg och beställ en flygbiljett! :-)

    SvaraRadera