fredag 13 maj 2011

Festfixare

Idag har jag jobbat som festfixare eftersom det är pappas födelsedag.

 Jag började med att blåsa upp ballonger. PUH!!!!

 Sen hängde jag dem på en krok vid ytterdörren.

Serpentiner fäste jag lite överallt.

Jag tyckte det blev festligt.

Jag fick hjälp att hänga en girland ovanför dörren. Det stod HAPPY BIRTHDAY på den. Det är engelska och betyder Grattis på födelsedagen.

Bordet dukade jag också fint och plockade tulpaner och satte i en vas.

Pappa var JÄTTENÖJD med sin födelsedag.

3 kommentarer:

  1. Ska det här bli en ny affärsidé? Ett komplement till firma Skvätt & Tvätt?

    SvaraRadera
  2. Tack Rasmus för den stora överaskningen du gjorde på min födelsedag, jag blev jätteglad, och även tack till mormor. Pappa.

    SvaraRadera
  3. Snygg landslags tröja! Nummer 10? Är det Zlatan eller?

    SvaraRadera