fredag 4 februari 2011

Bacugan igen
 Förra veckan blev jag tvingad att åka med till Väla. Bara för att mamma tyckte jag behövde nya vinterstövlar.







Som tur var så gick vi in på Toy´s R us sen. Den affären gillar jag.











  



Jag köpte en väska till mina Bacugan. Det får plats 24 stycken i den, och jag har precis 24. Jag tar inte med alla till skolan utan jag lägger korten i mitten i stället.








Det är ett slags magnetkort, så när man sätter Bacuganfiguren på det, så vecklar den ut sig.








Pengarna räckte till en stor figur också. Jag har alltid önskat mig en trekantig Bacugan. När den vecklat ut sig liknar den ett rymdskepp.




Den är mycket större än alla de andra.

Jag fick en Bacuganfigur, en handske och en klocka av Peter och Anne. Figuren har 750G. Det är det mesta någon av mina figurer har.                      


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar