onsdag 26 januari 2011

Ishallen
Min klass åker buss från skolan till Ishallen i Åstorp varje måndag för att åka skridsko.
Under jullovet köpte vi nya skridskor och ny hjälm till mig.


Jag åker dit efter skolan också och tränar. Skridskor och hjälm är på. Nu ska jag ut på isen.






I början tränade jag med koner, och då kunde jag åka supersnabbt. Jag hade tur för läraren på skridskoskolan var där och hon hjälpte mig hela tiden.


Jag åkte runt banan flera gånger.

Å, vad man blir törstig!

Nu ska jag prova utan koner.

Det är inte lätt.
                                                                                                      
Det går bättre och bättre.
                                                            
Nu är jag JÄTTETRÖTT!
                                                                     

1 kommentar:

  1. Kanske en framtida karriär som konståkare? Det finns för många svenska hockeyspelare, men alldeles för få "konstnärer"!

    SvaraRadera